Az AudioQuest márkát Bill Low alapította 1980-ban, Californiában, így már 40 éve fejleszt audió kábeleket analóg, valamint digitális jelátvitelre. A legfontosabb termékek az összekötő-, hangfal- és tápkábelek, Niagara hálózati tápszűrők, zajszűrő megoldások és DragonFly USB DAC-ok. A vállalatnak több mint 10 éve van európai raktár és logisztikai központja Hollandiában, ahonnan az EMEA piacokat látja el.
A Németországban fejlesztett és kizárólag német alapanyagokból gyártott CREAKTIV HiFi állványok és HiFi bútorok több mint 30 éve a legmagasabb minőséget és fenntarthatóságot képviselik. A CREAKTIV nagy hangsúlyt fektet az első osztályú anyagminőségre, a legmagasabb szintű kézműves munkára és a korszerű környezetvédelmi előírások betartására is. A CREAKTIV állványokat a moduláris felépítés, négykamrás kialakítású lábak, rendkívüli méretpontosság, melamin, rétegelt lemez, illetve üveg/fakompozit készülékpolcok és kiemelkedő tulajdonságú, a kategóriákban felfelé haladva egyre kifinomultabb rezonancia elnyelő töltőanyagok használata jellemzi.
A REKKORD lemezjátszók Németországban készülnek, alig 10 kilométerre a Duna forrásától, a Fekete Erdő szívében, ahol a mai napig rendelkezésre áll a minőségi automata lemezjátszók gyártásához szükséges szakértelem és a német precizitás. Termékeiket az igényesség, kiváló gyártási pontosság és a zenerajongók legszélesebb rétegeit kielégítő, teljesen automatikus működés jellemzi. A palettán többségében automata modellek mellett manuális lemezjátszók és analóg kiegészítők is megtalálhatóak.
A ’60-as években Georg F. Schnerzinger már új energiaátviteli módszereken dolgozott. Kutatásai során arra a következtetésre jutott, hogy a “fázis helyes jelátvitel” alapvető fontosságú az elektromos jelátvitel szempontjából – audiofil körökben ennek csak jóval később tulajdonítottak kiemelt jelentőséget. A Schnerzinger mára az audiofil és High-End rendszerekben fellépő és azokat érő külső és belső rádió frekvenciás és egyéb elektronikus zajok kezelésének éllovasává vált.
A Silent Angel márka fejlesztője a tajvani Thunder Data, amely minőségi audio komponensek – hálózati lejátszó, switch, ROON szerver – gyártója, illetve high-end szoftveres és hardveres megoldások szállítója. Mérnökeik korábban a számítástechnika területein nagyvállalati környezetben szerezték tapasztalataikat elsősorban a hálózati teljesítmény optimalizálás területén és az adatkommunikáció, adathálózatok területén szerzett tudásukat beépítették a Silent Angel termékekbe.
Az AVM munkatársai több mint 30 éve fejlesztik és gyártják audio berendezéseiket a legmagasabb minőségű zenei reprodukció jegyében. Hisznek abban, hogy minden muzsika azért született, hogy örömet okozzon és érzelmeket váltson ki a hallgatóságból. Minden audio eszköznek meg kell próbálnia ezt az örömöt és érzelmeket a zenehallgató nappalijába eljuttatni – ez pedig végső soron a zenei információk lehető legmagasabb szintű reprodukciója révén lehetséges.
Az AUDIO CHIC keményfa hangfal állványaiban az elegancia találkozik a funkcionalitással – egyesítik magukban az akusztikai teljesítményt, a páratlan esztétikát, a szilárdságot és stabilitást a rájuk helyezett hangsugárzók számára. Termékeiket a legmagasabb minőségű megépítés, anyaghasználat és akusztikai elcsatolás jellemzi, a lehető legjobb hallgatási és vizuális élményt biztosítják és egyúttal elegánsan és stílusosan mutatnak bármely otthonban vagy környezetben.
A Fyne Audio akusztikai és mechanikai tervezőmérnökökből álló tapasztalt csapata már több évtizede dolgozik a hangszóróiparban. A Fyne Audio megalapítása óta is csiszolják meglévő tudásukat és folytatják a technológiák fejlesztését annak érdekében, hogy minden árszinten a lehető legjobb teljesítményű hangsugárzókat kínálhassák.
A Heed Audio-tól távol áll, hogy hagyja elveszni a termékeik iránt érdeklődőket a technikai kérdések útvesztőjében. Nem céljuk, hogy megtanítsák nekik a mérnöki szakmát, vagy hogy olyan számokkal, mérési eredményekkel szolgáljanak, amelyek csupán különböznek a többi készülék hasonló adataitól. Filozófiájuk szerint az elektronikus specifikációk és a “pontosság” csak egy szempont a sok közül és önmagában nem elegendő a tökéletes zenelejátszás megteremtéséhez.
A KEF a Kent Engineering and Foundry (Kent mérnökiroda és öntöde) után kapta a nevét, ahol a vállalat története kezdődött. Alapítójukat, Raymond Cooke-ot, a zene szeretete és a kompromisszumok elutasítása hajtotta, és minden lehetséges eszközzel igyekezett hasznosítani a technológiákat, hogy ennek köszönhetően biztosítsa a KEF pozícióját az audio ipar élvonalában.
A Musical Fidelity több mint harminc éve tervez és gyárt Hi-Fi elektronikákat és büszkék arra, hogy a zene iránti szenvedély és a világszínvonalú mérnöki munka nyújtotta kihívások mentén a vállalat mára a Hi-Fi ipar egyik legismertebb márkájává vált. Minden egyes új termék tervezéséhez úgy közelítenek, hogy az adott kihíváshoz az abszolút legjobb megoldást keresik, és a még magasabb színvonalú megvalósítás érdekében egyrészt új technológiákat alkalmaznak másrészt a hagyományosabb módszereket fejlesztik tovább.
1972-ben egy új audió cég született: a NAD akkor alakult meg, amikor zeneszerető európai audioipari importőrök egy nagy csoportja olyan termékek kifejlesztését tűzte ki célul, amelyek túlmutatnak az iparágat akkoriban körbelengő divatos körítéseken. A NAD (New Acoustic Dimension) célja az volt, hogy bebizonyítsa: a kiváló hangminőség és a kiváló ár-érték arány együtt is létezhet. Ez félelmetes cél volt – az akkori legelismertebb elektronikai márkák közül néhányat a legtöbben nem tudtak megfizetni, míg a piac megfizethető árfekvésű szegmensét a globális elektronikai óriások gyenge minőségű importja uralta.
Az Okki Nokki mögött Johan Bezem holland tervező áll, aki több, mint 15 évvel ezelőtt alkotta meg a vákummotorral szerelt, mindkét irányba forogni képes lemeztisztítógépének első változatát. Az analóg lemezjátszó nem képes maximális teljesítményt nyújtani, ha maga a lemez a korlátozó tényező, mert a piszkos lemezek barázdáiban lévő apró részecskék rontják a hangminőséget, nem kívánt pattogásokat, sercegést és zajokat okoznak.
A Pro-Ject-et 1991-ben, a kompaktlemezek és CD-lejátszók térhódítása idején alapították azzal a küldetéssel, hogy a legjobb analóg élményt kínálja elfogadható áron. Abban az időben, amikor a digitális hanghordozók egyre nagyobb teret hódítottak, a bakelitlemezt pedig elavultnak és gyakorlatilag halottnak nyilvánították, Heinz Lichtenegger megőrizte hitét a zene élvezetének egyszerű, de legjobb módjában – az analóg lemezjátszókban.